SWP

Kalecgos

(umístìný v "normálním realmu" - proto nazývaný draèí realm (realm = sféra))

Arcane Buffet: plošný dmg do všech v dragon realmu za 463 - 537. také aplikuje sèítatelný debuf,který zvyšuje dostávaný arcane dmg o 500 za aplikaci. tento debuf vydrží 40s a NEJDE dispelnout. Tento debuf se stackuje poøád,dokud hráè nevstoupí do Spectral realmu,kde má èas spadnout (arcane buffet tam není,takže spadne po èase). pokud hráè zùstane v dragon realmu moc dlouho,tento debuff se nakonec nasèítá tak moc,až ho další arcane buffet zabije na jednu ránu.

Spectral blast: tento spell je vycastìn na kterehokoliv hrace v dragon realmu kazdych 20-30s,teleportuje ho do spectral realmu. udeli dmg kazdemu v 8-mi yardech od zasazeneho hrace za priblizne 6000,k tomu se na místì,kde hráè stál vytvoøí portál,který je použit ostatními hráèemi pro pøechod do demon realmu. nemuze dostat hrac,prvni v aggro listu kalecgose.

frost breath: udìlí ledový dmg hráèùm pøed kalcegosem (rozšíøení úèinku od kalecgose má tvar kužele). Snižuje rychlost útoku o 75% na 12s. dispelovatelne.

Wild magic: náhodný debuf na náhodnem hráèi. debuf je úplnì náhodný; jakákoliv class mùže dostat jakýkoliv debuf z následujících možností:
- healing zvýšený o 100%
- šance na hit melee a ranged snížen o 50%
- zvýšená generace threatu o 100%
- zmenšená cena spellù a abilit o 50%
- délka castu zvýšena o 100%
- dmg done z critu zvýšen o 100%

Spectral Realm: debuf na hráèích,kteøí zrovna vstoupily do spectral realmu. trvá 60s. když debuf vyprchá,hráè je portnutý zpátky do dragon realmu.

Spectral exhaution: 60s debuf na hráèích portnutých z spectral realmu. zabraòuje znovu vstoupení do spectral realmu,dokud trvá.

Tail Lash: standartní draèí "mlácení ocasem". dává dmg a odkopává. Tail Lashi by se mìlo vyhýbat.

Sathrovarr the Corruptor

(umístìný v "spectral realmu" - proto nazývaný demon realm)

Corrupting strike: masivni shadow dmg mezi 9-10k dmg. udìluje DOT,která udìlí 1k dmg/3s po dobu 20-ti s,stejnì jako odhození na 3s,kterému nejde nijak uhnout.

Curse of boundless agony: v podstate stejná jako "curse of agony",udìluje shadow dmg,ktere se postupnì zvyšuje,jak dotka tika. zaèíná tikat za 250 a pokud nevšimnuta,tak nakonec tiká za 6000. pokud je decursnuta - pøeskoèí na blízký target.

Shadow bolt volley: shadow dmg 5-6k na náhodný cíl. úèinek tvaru kužele,udìllí dmg každému v blízkém okolí zasaženého hráèe.

 

Strategie

 

pøehled boje

jsou dvì fáze boje (dá se øíci najednou). vœichni zaèínají v dragon fázi,s náhodnými lidmi (a s jejich grupami,když to jde podle plánu) teleportnutými do demon realmu. V dragon fázi je to klasický boj, s wild magic a arcane buffet. V demon fazi, demon sathrovarr bojuje s èlovìèí podobou kalecgose. pokud demon zabije human formu kalecgose - je po boji; všichni jsou portnuti do dragon fáze a drak zmizí na 30s (takže rychle pozvedat a zmizet!)

dùležitá poznámka: drak se lehce dá resetnout huntrem - výstøel a feign death,takže se despawne na dalších 30s a èas na obnovení.
(tak prej to resetnuti huntrem nejde na mystiqu)

 

sestavení raidu

party raidu je potøeba sestavit jakoby sobìstaènì,pøitom zanechat nìjakou úèinost. Obvykle je tu melee grupa s tankem,kteøí nejsou "sobìstaèní" (nemají u sebe healera). Kvùli tomu,pokud je jeden z melee grupy teleportovan prvñní do portálu,je potøeba poslat healera nebo dva za ním. Oznaèení rait target icony na jednoho hráèe v každé grupì (krom grupy s MT),takže je Star Group (hvìzda),Circle Group (koleèko/pomeranè),Diamond Group a Triangle Group. Je potøeba se ujistit,že je tam VŽDY decurser v demon i dragon realmu,stejnì nìkolik healerù.

Natažení a následné rozmístìní raidu je jedna z nejdùležitìjších (a obtížné zvládnout) souèástí boje. tøetí tank v tank rotaci zaháji pull,ostatní se rozebìhnou na jejich pozice. Všichni v udìlených groupách musí být roezstoupeni a rozestoupeni tak moc,jak to jde. Když se rozestavuješ,je HODNÌ dùležité dávat pozor na pøedek i ocas draka. Pokud jsi pøímo pøed drakem - budeš dostávat frost breath,pokud jsi pøímo za drakem - dostaneš Tail lash. pokud je nìkdo blíž,než 8 yardu od hráèe zasaženým portálem,dostanou 6k arcane dmg (nebo víc,podle arcane buffetu)

 

Draèí fáze:

mezi 20 a 30ti sec boje,Kalecgos zamìøí náhodného hráèe a teleportne ho do demon realmu. Hráè musí ohlásit,že byl teleportován,spoleènì s "jmenem" grupy. Jakmile je nìkdo z grupy teleportován,celá grupa musí za ním. tím zaèíná "rotace portálu". je jich 5. tanci "rotují" zvl᚝ a nezávisle od zbytku raidu. Tanci jsou jediní,kteøí vstoupí do stejného portálu pokažde; rotace ostatních je založena na náhodném zamìøení draka. pøíklad:

30s - portal 1 ,grupa hvezdy teleportovana, tank 1 vstoupi do demon faze
1m - portal 2 , grupa kolecka teleportovana
1m30s - portal 3,grupa diamondu teleportovana. tank 2 vstupuje do demon faze. v tu chvily lidi z prvniho portalu jsou teleportovani zpet do dragon faze
2m - portal 4, grupa trojuhelniku teleportovana, portal 2 grupa se vraci
2m30s - portal 5,melee group teleportovana, tank 3 vstupuje do demon faze. portal 3 grupa se vraci
3m - portal 1 , grupa kolecka teleportovana,portal 4 grupa se vraci
3m 30 - grupa hvezdy teleportovana. tank 1 vstupuje do demon faze. portal 4 grupa vracena

Je dùležité,aby všichni v grupe teleportuntého hráèe vzali jeho portal. prvních 5 portalu boje jsou jaksi hektické,patým portálem je tam poøád groupa lidi,ktery byly celou dobu nahore a dostavaji hodne nabiti arcane buffet. pokud kdokoli zmeska portal,budou dostavat hodne zbytecneho dmg a rozhodi rotaci na zbytek boje diky spectral exhaution debuffu.

Jakmile je prvni grupa teleportnuta,posicovani v dragon fazi se stane o hodne jednodussi. jde se vice roztáhnout,ale zustante v dosahu groupy. Kdyz portal zasahne groupu,potrebujete byt dost blizko na to,aby jste se dostali k portalu a pouzili ho,nez zmizi.

Tankovani dragon faze

Tank3 v rotaci bude tankovat kalecgose nejdelsi dobu,a tak by to mel byt nejlip equiply tank. Warrior tank je vhodný k tomuto místu,je poslední,kdo jde do portálu. improved defensive stance pomaha snizovat massivni arcane dmg,ktery bude dostavat diky nasæítanému arcane buffet v te chvily (nasèítá se to hodnì vysoko). Jakmile T1 (tank1) je portnutý zpìt z demon faze, je potøeba aby ihned bìžel na pozici a tauntnul ho. Je velice dùležité dostat T3 pryè co nejrychleji,protože v té chvíly má t3 debuf nasèítaný a dostává velký arcane dmg k melee draka.

 

Jakmile jakýkoliv tank opustí demon fázi,mìl by hned zaujmout pozici k tankování draka a Taunt.

rotace tankù by mìla být následovná:
portal 1: tank 1 vstupuje
portal 2: nic se nemìní
portal 3: tank 2 vstupuje
portal 4: žádný tank nevstupuje nikam,ale tank 1 by mìl být zpìt v dragon realmu a tauntnout draka z tanka3 (taunt musí být proveden,než se objeví portal 5)
portal 5: tank 3 vstupuje

v této rotaci se pokraèuje zbytek boje. tanci by mìli dávat pozor na èíslo portálu,protože chcete nov=eho tanka každý lichý portál k minimalnímu poètu stacku arcane buffetu na tancích.

poznámka: pokud první teleportovana grupa je melee, je potreba healer aby skocil k nim,protoze pravdepodobne u nich v grupe zadny nebude. v tomto pripade by mel tank pockat,dokud prislusny pocet healeru je v demon fazi,nez si tauntne poprve demona. kalecgos muze tankovat demona slusnou dobu,nez umre.

 

Decursovani v dragon fazi

v prubehu boje,cursy zacinaji tika v dragon i demon fazi. vyèkejte s decursem dokud tikne nìkolikrát,pro minimum udìleného shadow dmg. èas který necháte curse ticknout zavysí na poètu decurserù,ale obvykle pøibližnì v pùlce boje decurseøi by nemìli dìlat nic jiného,než decursovat cursy. pokud ma cursu tank,je potreba ji sundat ihned.

POZNAMKA: je nahradni taktika decursovat lidi oddelene od ostatnich a vyhnuti se preskoku cursy.
(nevim jak na mystiqu)

 

Demon faze

demon faze je kde váš raid se potøebuje zamérit na "plácání" cooldownu a udìlení tolik DPS,kolik je možné. Threat NENI problem v demon fazi.


pozice v demon fazi:

Shadow bolt volley ovlivòuje rozestavení v demon fazi. circle of healing a chain heal jsou tady neobyèejnì ùèinné k øešení plošného dmg,který raid grupy dostávaji v této fázi. a mìly by být využity jak to jen jde. nejlepší je utvoøit tìsný kruh kolem demona. pokud jste rovnomìrnì rozestaveni kolem demona,mìl by být chain heal schopen efektivnì pøeskakovat a zároveò minimalizovat lidi zasažené shadow boltem. melee by mìly stát pøímo za demonem. healeøi a ranged po stranách. není dùvod nebýt na melee range demona (vlastné to pomáhá díky chain healu). Melee by NIKDY nemely být pøed demonem,kvuli mechanice parry ,ktera MUZE zabit tanka celkem rychle.

 

tankovani v demon fazi

tank v demon fazi dostava sem-tam obrovske rany. proto by mìl být dohealoavný poøád do plna,zvl᚝ pøed Corrupting strike (jednou za 20-30s). když poprve tank vstoupi do demon faze,mìl by nejdøíve pøibìhnout k demonovi a naházet na nìj veškeré debufy,co mùže (pøed Tauntem!). Po debufnuti demona,tank by si mìl stoupnout na misto kalecgose a dávat pozor na corrupting strike. pozná to podle toho,že když dostane corrupting strike- kalecgos upadne na zem a ma stun na 3 s. jakmile se to stane,tank musi tauntnout sathrovarra a zahájit tankování. je potøeba obrovské množství threatu na udržení demona od kalecgose,ale je to možné. Healeøi by mìly být védomi toho,že po 20-30ti s po tauntnuti demona tank dostane za 9-10k,s nasledovnými 3s bez mitigace (bude dostávat masivni dmg). je nutno,aby byl tank dohealovaný do plna pøed corrupting strikem.

 

decurs v demon fazi

decurs v demon fazi je stejny jako v dragon fazi. èekejte na decurse než zaène tikat ve vìtší hodnotì. Pozdìji decuratoøi nebudou dìlat nic jineho,nez decursovat lidi kolem. pokud dostane tank cursu,musi se sundat ihned.

 

dps v demon fazi

threat vas nezajima. full dps je potreba k sundani demona driv,nez draka (bez extra stop dmg do draka),a je doporuceno vyuzit cooldowny v demon fazi.

Demon MUSÍ umrit pred drakem. kdyz drak dosahne 1% a demon porad zije,drak se zabanishuje a prestane bojovat. I kdyz to zni dobre protoze se nemusite starat o arcane buffety,take to znamena,ze se prestanou spawnovat portaly. Bez novych portalu nedostanete nove hrace do demon realmu. po 60s v demon realmu jsou vsichni portnuti zpatky do draciho realmu. Proto pokud je drak zabanishovany a vy nemate dost lidi v demon fazi na dobiti sathrovarra do 60s,vsichni budou odportovany nahoru. V tu chvily jen koukate na banishleho draka po jakoukoliv dobu,nez demon zabije humana v demon fazi a resetne se boj.

 

Obecne poznamky:

po prvni portal rotaci,raid ma hrubou predstavu kdy kdo jit do svych portalu. obecne,jakmile spadne spectral exhaution debuf,nekdo ve vasi grupe je teleportovan v jednom z dalsich dvou teleportu. v te chvily je boj zavysli na provedeni vasich spoluhracu a jejich schopnosti se dostat do svych portalu a maximizovat dps do demona.

V pripade "spatneho" portalu (obvykle jedina moznost spatneho portalu se stane ve chvily kdy jeden z vasich tanku je cilem jednoho z prvnich 5-ti portalu) musíte mit rezervni plan. Obvykle je jedna grupa pøidìlená ke "špatnému" portu. Pro pøíklad pokud T2 dostane druhý portal a grupa koleèka je pøidìlena jako grupa "špatného" portu,jdou za ním. ostatní tanci musí zmìnit rotaci aby se s tim vyrovnaly. obvykle to znamena ze prvni tank dostane par stacku arcane buffetu navic.

Kdyz demon dosahne 10%,oba drak i demon enragnou. pokud demon ma v targetu human formu kalecgose kdyz enragne,nadeli mu MASIVNI dmg a pokud kalecgos ma malo HP,je dost pravdepodobne,ze umre a resetne boj. Oboji demon a drak enrage je healovatelny relativne lehce,ale každe zmenšení dmg je doporuèeno k ujištìní killu.

Wild magic neni moc dulezita soucast boje,ale muze diky tomu vzniknout par velice zvlastnich situaci. Zaprve, pokud DPS dostane 100% threat navic,musi stop dps do draka. Obvykle po prvnim vstupu do demon faze tak uz to neni problem. Ale pokud healer dostane 100% zvysenou dobu castu,mely by to ohlasit,aby se ostatni healeri podle toho zaridily. hodne tanku uz kvuli teto konkretni situaci umrelo.

 

Brutallus

Sestaveni raidu:

Tento souboj,aspoò pro první killy,potøebuje absolutní vymaxování raidu.
2 tanci
7-8 healeru
15-16 dps (ne více,než 5 melee kvùli pohlcování Meteor shlashe. alespoò jeden hunter.)

 

komentáø k sestavení:

Tanci: buï prot waøi ,nebo feral druidi; feral druid mùže pomoct dmg s faerie fire a mangle,pokud není žádný mezi melee.

Healeøi: 2 shamani,2priesti,2-3 paladini a 1 druid. Priesti a 1-2 paladini healuji main tanky; udržování "inspiration" na MT je nutné celou dobu. Shaman healuje dmg ,který raid dostává z Meteor slash. druid a 1 paladin by mìly healovat Burn targety.

DPS: limit je 5 melee DPS. Warloci se tu mohou ukázat jako velice užiteèní k vymaxování DPS. limit 1-2 shadow priesti;healeøi na tankovi budou potøebovat jednoho díky dmg brutalluse.

 

Buffy a Jidla

Všichni èlenové raidu musí být plnì nabuffovaní flaskamy,elixiry,jidlem,haste potkamy,destro potkamy a ironshield potkamy. Melee DPS by mìly použít Elixir of Demonslaying ze stareho sveta. drums of battle jsou velmy užiteèné a kdokoliv kdo mùže,by je mìl používat. všechno z toho by mìlo být použito na cd a bloodlust rotace by se mìly vymyslet a používat. Raid musí vyvinout 29,166 DPS na stihnutí enrage.

 

Brutallus

10 500 000 HP,demon,tauntovatelný,6minut enrage. Brutallus samotný má jen nìkolik abilit.
 

Meteor slash

Toto je 30yardový ohnivý utok dopøedu vzhledem kužele. 1s cast a 12s cd. dává 20 000 dmg,rozdìlující se mezi všechny zasažené targety a aplikuje stackovatelný debuf,který zvyšuje 0 70 zvýšený dostávaný fire dmg po dobu 40s. nejde resist,dodge,parry nebo miss.

Burn

Fire dotka. pokud se pøiblížíte k nìkomu jínému na 2-3 yd ,dostanou èerstvý debuf. dostavá ho náhodný hráè. Damage zaèíná na nepatrném množství,zvyšující se každých pár tikù,konèící s ~6000 tikem na konci. debuf drží 60s,jde resistnout a jde sundat pomocí Cloak of shadows,iceblocku a divine shieldu.

Stomp

Sníží armor brutallova hlavního targetu o 50% na 10s a k tomu dává 18850-21150 fyzického dmg po mitigaci. Dobøe equipnutého tanka to hitne za pøibližnì 5000. tento attack odstraòuje debuf z Burnu

Melee

Brutallus ma velmý vysokou rychlost útoku a hituje offhand i mainhand. Bez stompu jeho main hand hituje za 6-8000 a offhand za ~3000. bìhem stompu se to zvýší na 8-11000 a 4-5000

Enrage

Po 6-ti minutách brutallus dostane 500% zvýšený dmg done a 150% rychlost útoku. To zabije i warra pøes shield wall.

 

Strategie

 

Rozmistení raidu

Raid se rozdeli na 3 grupy. Melee jsou ve své vlastni a zùstanou poøád na stejné posici po celou dobu. Hned od pullu,nebo alespoò od prvních pokusù,by každé melee mìlo mít svoji vlastní pozici 2-3 yardy od dalšího,aby se pøes nì nešíøil burn,k tomu brutalluv ocas mùže a také zakryje hráèe,takže se zhorší orientace,takže hýbat se nedoporuèuje. Ostatní dvì grupy budou A a B. Tento zbytek raidu by mìl být rozdìlen rovnomìrnì k dvou tankùm. Každá z group by mìla mít 9-12 hráèù (vèetnì tanka). V obou grupách heal i dps. Healeøi by mìly stát pøed dps a dps vzadu. Všichni hráèi by mìli mít svoje pozice a nemìly by mít dùvod se nacpat na místo nìkoho jiného.

K tomu jsou k dispozici dvì ze zaèátku neobsazené oblasti velde melee groupy. To jsou místa pro burny,kam hráèi z group A a B uteèou,jakmile dostanou burn debuff. V této oblasti hráèi stojí 2-3 yardy od sebe,aby se debuf nerozšíøil,zároveò pokraèovat v dps/healu. Healeøi budou potøeba být postaveni tak,aby mìly dosah na oblast burnu. Melee se nemusí hýbat,protože by mìly být dopøedu rozestaveni tak,aby debuf nepøeskakoval,a nedostávají meteor slashe. To znamená,že melee by mìly 100% èasu dpskovat brutalla.

 

Boj

Je to velmi nelítostný boj,nejmenší chyba mùže být rozdíl mezi wipe a úspìchem. všechny dmg zlepšující debufy by mìly být použity na Brutalla (Curse of Recklessness,i když to v podstatì zvyšuje samotný dmg prutalla,je potøeba). Každý jiný buff/debuff pro zvýšení raid dps se tu velice hodí.

Raid se rozestaví na svá místa a hunter použije missdirection na zaèátek boje. Jakmile má tank základní aggro,raid by mìl zaèít dps. Jakékoliv pøeagrování,smrt,nebo disconnect bude skoro vždy znamenat wipe.

Chvíly po natáhnutí dá Brutallus první meteor slash,všichni v A skupinì by ho mìly dostat. Pokud ho nìkdo nedostane,mìl by se ujistit,že další již ano. Následují tøi meteor slashe - tank v skupinì B by mìl tauntnout po odpoèítání 3-2-1 pøes hlasový komunikátor (VT,TS, atp) aby se healeøi mohly pøipravit. Po tøech meteor slashich na skupinì B,debuf na skupinì A by mìl spadnout a v tu chvíly by mìl A tank udìlat to,co B tank pøed tím - odpoèet a taunt. To se opakuje celou dobu boje.

V prùbìhu boje Brutallus cástí burny. Všichni healeøi a ranged dps by se mìly pohybovat do burn pozic podle diagramu. Je dùležité,aby se lidi s burnama nepohybovaly pøed Brutallem. Mít debuf z meteoru pro posledních pár tikù Burnu znamená smrt skoro pro každého. Prvních pár tikù je jen za pár set,takže priorita by mìla být dostat se pryè z oblasti pohlcování meteor slashe do bezpeèného místa. Po pøesunu by se hráè samotný mìl znovu ujistit,že je pryè z plochy meteoru: je celkem široká a znamenala by smrt. Také si dát pozor,aby nerozšíøil Burn na hráèe,z kterých právì spadl.

Spolu s Burnem,Brutallus castí další debuff,ale jen na jeho target: Stomp. Healeøi by mìli mít nìjaký druh boss modu,který jim blížící se stomp ohlásí. Od warningu,všichni healeøi tankù by mìly spamovat ty nejlepší healy na tanka. Pùl sekundy spoždéní healu mùže znamenat smrt tanka s následným wipe. Pøi stompu by tank mél použít jakékoliv trinkety co má a být pøipraven na použití Last Stand nebo Shield wall.

 

Úkoly Class

Rogue: maxuj DPS, použij Cloak of Shadows na Burn pro ušetøení práce healerùm.

Shaman: Jako enha a ele shaman maxuj možné DPS pøi podpoøe grupy. Jako resto shaman healuj raid od meteor slashe,když není co healovat pomáhej healovat tanka/Burny.

Paladin: Retribution paladin max DPS. Holy paladini by mìly buïto healoat tanka,nebo burny. Ti na burnech mohou zaèít Flash lightem a pøepnout na Holy Light jak se burn zvyšuje. Healeøi na main tankovi budou muset spamovat vyšší rank holy lightu po celou dobu boje. Použivejte Divine Shield na Burny k udržení healu a ušetøení námahy burn healerùm. Blessing of Light by mìlo být na všech healerech pro pøípad,že dostane nìkdo z nich burn.

Priest: Shadow priestmax DPS. Holy priesti by mìly healovat main tanka; mìly by být speclý s Inspiration a castit poøád pro udržení buffu na tankovi. To je základ,jak se vypoøádat se Stompem. Greater heal by mìl být používán skoro ve všech pøípadech s Prayer of Mending a Shieldy by mìly být dávany na cooldown.

Huntr: max DPS,držet Scorpid Sting na zmenšení dmg.

Warloci: max DPS, Curse of Recklessnes by mìla být použita spolu s Doom a Elements

Mágové: max DPS, Iceblock na Burny pro šetøení práce healùm.

Warrioøi: Tankuj,nebo dìlej takové DPS,kolik je jen možné. Jeden warrior by mìl mít Improved thunderclap a Improved Demoralizing Shout na zmenšení dostávaného dmg. Pokud je DPS warrior,mìl by být nejlépe arms na zvýšení fyzického DPS.

Druid: Feral druidi tankují nebo DPS a držet Faerie Fire a Mangle na bossovi celou dobu pro podporu raid DPS. Balance druidi,pokud stíhají,by mìly držet Insect swarm a (Improved) Faerie Fire a dìlat DPS. Jeden Restoration druid by mìl být v raidu,pokud chybí nìjaký jiný healer, klidnì i dva. Resto druidi by mìly být zodpovìdní za dohealování burn targetu hotkami a s pomocí Regrowth ke konci; mìl by být èas držetLifebloomy na main tankovi. Pokud to zvládnou a není žádný jiný druid v raidu,mìly by dávat Faerie Fire a Insect swarm na bosse alespoò ze zaèátku boje.

 

Rùzné poznámky

Mùže pomoci mít alta priesta a paladina odloglého na extra blessing a improved divine spirit mezi wipy,jelikož se každý buff navíc hodí.

Technika je velice jednoduchá,ale provedení je velice složité;chce to praxi a obèas štìstí na úspìch.

Gear je základ; nároky tohoto bosse vyøadí hodnì hráèu pro žádný jiný dùvod krom nedostateèného equipu. Ujistìte se,že každý v raidu využil všechny možnosti jak vylepšit jejich character.

Prvni kill bude možná v enragi. Ve chvíly enrage a následnou smrtí tanka,Paladini mùžou Divine Shield a taunt pro možnost domlátit poslední procenta.

FELMYST

Felmyst je třetí boss v Sunwell Plateu. Spawne se po smrti Brutalla a létá kolem Dead Scar.

Sestavení raidu

9 Healerů
2 Tanci
14 DPS

Alespoň 3 priesti,z toho 2,nebo všichni 3 shadow na Mass Dispel. S prot paladinem je Fáze 2 o mnoho lehčí,hodně lidí ho bere jako nutnost.

 

Buffy,Potky a Equip

Raid by měl jet na max DPS a mana regen v závislosti na class,talentech a úkolu. Healeři na plošný (AoE) damage budou potřebovat manaregen,pokud nemají shadow priesta. To znamená flasky a elixiry v závislotsi na potřebách,oleje na zbraň,destruction potky, Drums of Battle/Restoration atd. Tanci budou chtít Flask of Fortification,jídlo na 30stamina a Ironshield potky.

 

Nárok equipu a poznámky:

Potřebný equip je shodný s brutallem. Main tank nemusí mít nature resist gear. Rychlost na botech,nebo metagem na rychlost jsou doporučeny pro všechny,kvůli nároku boje pro rychlé přesuny.

 

Schopnosti bosse (Podle fází)

~7 milionu HP

Obě fáze

Noxious Flames (Nature)
Aura Felmysty s poloměrem 100yd ,tiká každé 3s a dává 1000dmg za tik. Nelze resistnout.

Sunwell Raidance

Enrage
Po 10-ti minutách Felmyst získá 500% bonus na vŠechny ability.

 

Fáze 1

 

Melee
5-7k dmg
2 sec rychlost útoku

Corrosion (Nature)
Používá jen na svůj hlavní target. udělí kolem 10k nature dmg,které je ve výsledku něco přes 8k do prot warra s 3/3 Improved Defensive Stance. Casti se 0,75s ,nejde reflectnout ani resistnout a také zvyšuje dostávaný dmg zasaženého na 10s.

Gas Nova (Nature)
Udělí debuff na celý raid,tiká po 2 sec,kdy vysává 1000 many a 3000 hp. Castí se 1s, 20-25s cd. Lze dispellnout,ale nelze Resistnout.

Encapsulate (Arcane)
25-30s cd. Náhodný člen raidu po 6s. Vypadá jako růžový oblak kolem zasaženého,udělující mu 3500 dmg za sec stejně jako všem 20yd okolo. Encapsulate nelze utéct a jen Iceblock,Cloak of shadows a Divine Shield to dokáže odstranit. V době trvání Felmyst channeluje na tento target růžový paprsek.

Cleave (fyzické)
přímý útok do všech hráčů před Felmyst kolem 7k dmg.

Fáze 2

Demonic Vapor (Nature)
Zelený paprsek vyslaný od Felmyst na náhodný cíl, ovládající ho po dobu 10s normální rychlostí běhu a při pohybu spawnuje skeletony. Aplikuje DoTku tikající po 2-2500 dmg po dobu 10s pokud stojíte v cestě a spawne extra kostlivce. Každý kostlivec má kolem 33000 HP.

Dusting/Green Vapor
Felmyst toto vydechuje na třetinu oblasti boje třikrát v druhé fázi. Kohokoliv zasáhne,nebo kdokoliv,kdo do toho vběhne je ovládán (mind control) po celý zbytek boje. Ovládaní hráči jsou trochu buffnuti a nelze se z toho dostat,krom smrti.

 

Natáhnutí (Pull)

Nepoužívejte žádné plošné spelly. Natahnou felmyst pokud nad vámi lítá.

Nechte tanka vystřelit na Felmyst,pro začátek boje. Měla by následovat Misdirection a měla by být dokončena předtím,než Felmyst dosedne. MT by měl mít dostatek threatu před dosednutím Felmysty. Začíná se tankovat přímo na jih od velkého stromu.

Raid by mél být před pullem na svých pozicích. Grupy na Mass dispell by měly být rozděleny tak,aby každá měla priesta (nejlépe ne heala main tanka). Při velikosti dmg,který raid dostává,je doporučené aby MT healovaly paladini. Skupiny na mass dispell by měly být rovnoměrně rozložené,aby ani jedna grupa neměla víc čelnů,než který mass dispel může dispelnout při maximalizování range od melee grupy před nimi. Nebo se můžou seskupit k sobě,aby se lépe rozestoupily,pokud je jeden z nich zasažen Encapsulate.

 

Boj

boj je rozdělen na dvě hlavní fáze: v Jedné je felmyst na zemi a v jedné ve vzduchu. Fáze 1 je na zemi,fáze 2 je ve vzduchu.

Fáze 1 (1 minuta)

DBM nebo Bigwigs je doporučeno. Uvidíte dva hlavní timery: Gas Nova a Encapsulate. Pamatujte,že schopnosti Felmysty jsou na přibližných (ne přesných) cooldownech. Může je vycastit před nebo po ukázaných časech. Gas Nova je typicky vycastena dvakrát každou první fázi (20-25 s cd),ale občas ji castí jen jednou. Stejně s Encapsulate (ale s 25-30s cd) 
na Mystiqu encapsulate jednou za fázi.

Jakmile dojde timer na gas novu a předtím,než ji vycastí, každý priest na mass dispell ho musí začít castit. Gas nova nemá přesný timer,takže buďte připraveni na to počkat (z toho důvodu jsou upřednostňováni shadow před holy). Jakmile Felmyst začne castit (1s) Gas novu,začněte castit Mass Dispel pro prevenci jakéhokoliv jiného dmg,než úvodní tik. pokud to tikne víckrát, tak pravděpodobně někoho ztratíte. Určený paladin by měl sundavat gas novu z main tanka,který neni v dosahu massdispelu (Prot pala je proto idealní)

Dalśí,co vás v první fázi zajímá je Encapsulate. Felmyst si dá někoho do targetu,než začne castit. Jakmile se Felmyst otočí na vaši grupu,tak celý sektor musí utíkat,nejlépe k healerům,ale hlavně pryč od cíle encapsulate pro vyhnutí arcane dmg v jeho průběhu. Neběhejte k před Felmyst. Neběhejte moc daleko od předchozího místa vaší grupy. Jakmile encapsulate skončí,tak se ujistěte,že běžíte zpét na pozici pro mass dispell. Iceblock a Divine shield ruší encapsulate a měly by být na to šetřeny.

Béhem Encapsulate Felmyst neútočí na tanka. Healeři by měly dohealovat pomalejší lidi a rychlejší healy na človéka v encapsulate. Samozřejmě Healeři nesmí na MT zapomenout a držet ho na full HP.

V případě,že Encapsulate dostane tank,obé melee grupy musí utéct pro vyhnutí dmg. je dobrá věc,když MT zahlásí,že ho dostal. Protože Felmyst se neotočí a dost lidí v raidu si nevšimne,že se to stalo.

Corrosion je castěno přibližně 2x za fázi 1 a neměl by být problém, pokud je dostatek healerů. Felmyst má pomalé útoky,takže 2 paladini na MT plus druidi a/nebo priesti dohotkovat (renew,lifebloom) je dost na to udržet tanka naživu. Improved Thunderclap a Improved Demoralizing Shout (2/5 , 5/5 pokud CoR) je velice doporučeno.

 

fáze 1 (role raidu)

Main Tank - maximalni threat,ale přežij. Jedině se hýbej v první fázi z encapsulate damage.

Main Tank healeři - Dávat pozor na Corrosion debuff a spammovat healy. Béhem encapsulate healovat napadeného člověka,ale priorita je dohealovat MT než ta abilita zkončí.

Raid healeři: pořád používejte healy na víc targetu; všichni pořád dostávají dmg. volné healy na MT v průběhu corrosion

DPS - pozor na threat při každém vstupu do fáze 1. Pokračujte v DPS když utíkáte z encapsulate pomocí instantů. Je tam nějaký čas na regenaraci v druhé fázi po smrti skeletonů. DPSkujte když Felmyst vzlétá na konci první fáze.

 

Fáze 2 (1minuta 20sec)

Jakmile Felmyst odletí,celý raid by se měl přesunout dolů k ohňům. Pokračujte v DPS dokud nezačne zelený paprsek Demonic Vaporu. Jakmile s objeví,tak hráč,kterého to sleduje musí běžet k ohňům okolo a buď vlevo nebo vpravo doprostřed,záleží na které straně je. Příklad je na diagramu dole pro lepší pochopení kam utíkat. Důvod,proč se vyhnout utíkání do středu a severní části je ten, že bude potřeba v těch místech nemít Demonic Vapor pro zbytek raidu na vyhýbání,stejně jako čistý prostor pro odbíhání v průběhu prvního Green Vapor (ukázáno dole). Hned jak Demonic Vapor Skončí,je 2 sekundy pauza než začne další. Jen po té,co začne druhý,se může raid přesunout k velkému stromu. Ti,kteří nejsou sledováni paprskem by měly DPSkovat Felmyst pokud je to možné,ale také nebýt v cestě cíle Demonic Vaporu.

 

 

 

Několik sekund po objevení se Demonic Vaporu se spawnou Kostlivci; přibližně 10 za paprsek. Používá se buďto prot paladinova Consecration po délce dráhy, nebo Righteous Fury paladina healujícího raid pro udržení skeletonů od cloth healerů. Thunderclap od Warriora je dobrý způsob pro získání prvního aggra na skelletonech, jak se začnou objevovat,ale kvůli omezenému počtu targetů Thuderclapu by měl také pomoci feral druid v DPS gearu. Jak se objeví druhý paprsek a raid přiběhl ke stromu,nezačínejte hned plošnit. Pokud máte prot paladina je tato část boje jednoduchá. Pokud ne,bude potřeba kitovat (tahat) moby kolem a/nebo zapojit záložní tanky. Earthbind Totem tu hodně pomáhá. Není nutno DPSkovat skeletony před prvním Green Vaporem,budou problémy s aggrem a jejich HP je relativně nízké (kolem 33000).

Bude potřeba jeden kompetentní člen raidu pro sledování Felmysty od té chvíle,kdy začne druhý Demonic Vapor. Postačí rogue,ale kdokoliv,kdo neni moc důležitý v heal/dps/tankování skeletonů postačí. Felmyst se nejdřív pozicuje na východ a po pauze je směr,kam směřuje místo,kam sešle Green Vapor. určený ćlen by se měl rychle naučit změny jejího směru a pozice,k určení raidu A) zůstat u stromu (Vapor bude na jihu), B) běžet na jih (Vapor na severu),nebo C) zůstat u stromu (Vapor na super jihu).
Mystiq: udajně na sever vapor nedává,takže by to mělo být o něco lehčí

Je důležité,aby raid nebyl úplné u stromu,protože není moc času,pokud budete muset běžet na jih. Oblast "Super jihu" je oblast pro ohně a nikdo by tam neměl vkročit,s výjimkou kitování zelených paprsků Demonic Vaporu.

 

 

Jakmile se zelený paprsek objeví,raid se k němu musí nacpat. Nevstoupit do něj Chcete minimalizovat dobu,kterou vám zabere běh do bezpečí,ujistěte se o tom,pokud musíte. Buďte v suchu a ustupte,pokud se nemusíte hýbat přes oblasti. Pokud je člen raidu chycen v průběhu ,nebo vběhne do Green Vaporu, má okamžitě mind control a musí být ihned zabit. Silence a stuny jsou důležité v tomhle případě,protože v mind controlu huntři pokládají pasti,warloci fearují - to může poslat víc členů raidu do Green Vaporu.

Felmyst dává Green Vapor třikrát,pokaždé mění strany. Pokud máte pomalé hráče,zvažte pohyb raidu pŕedem na druhou stranu,než felmyst letí. Pro příklad: pokud Felmyst letí na pozici na východě,raid by se měl přesunout na západ - přidá pár sekud na reakci, než Vapor dorazí.

DPS by mély vyčkat,než se první vapor dokončí,s damagovaním kostlivců. Je mraky ćasu na jejich zabití,takže si radši počkejte,než přebrat aggro od tanků.

Po třetím dustu Felmyst přistane na západním konci. Není žádný reset aggra,takže ranged DPS musí zvážit ability na jeho snížení v této chvíly. Pokud je tank výrazně první v aggru tak není problém; vzdálenost Felmyst k DPS s velkým aggrem bude zapotřebí misdirekce na tanka ,jakmile dosedne. Nechcete začit boj na západním konci,protože přetáhnutí felmyst tankem na místo tankování ztratí hodně času pro DPS a prakticky znemožňuje pozice pro mass dispelly.

fáze 2 (role raidu)

Tanci : Chytejte skeletony utíkající na healery/DPS, buďte připraveni na plošný taunt,pokud si o to někdo řekne. Demoralizing pomáhá. Protection paladini začnou plošnit u stromu jakmile skončí druhý Vapor. Healeři,dps a ostatní tanci musí skeletony k tobě přitáhnout. Consecration na beamy ,nebo jejich stopy pomáhá taky.

Righteous Fury Healer - Přesuň se k velkému stromu jakmile začne druhý beam. Pokud jsi přetížený skeletonama,kituj je s pomocí earthbindu / rank 1 blizzard.

Healeři - Během Demonic Vaporu rozdělte healery na levou a pravou část oblasti. Držte všechny v rangi dohealované. Jakmile Jsou beamy dokončeny a kostlivci naspawnováni,většina healu by méla být zaměřena na jejich tanky.

DPS - Plošněte,pokud to dovolí tanci,nebo pokud jsou skeletoni pohromadě, když je kitujete. Je lepší počkat několik sekund na prot paladina na získání aggra na všech mobech kvůli přeagrování. Pokračovat v DPS do Felmysty než začne první dust je vysoce doporučené.

Shamani - používejte earthbind totemy,dokud všichni skeletoni neumřou, obzvlášť když pokud je kitujete v průběhu třetího vaporu.

Mágové - Nepoužívejte Frost novu: Skeletoni nebudou mít aggro od paladina,pokud nejsou v consecration od paladina. Improved Blizzard je užitečný,ale bez Frostbite.

Zakončení

Dobrá groupa na první úspěšný kill pravdépodobně sundá Felmyst na 1% ve vzduchu. od 2.4.1 patche nemůže umřít ve vzduchu. Enragla felmyst nedělá nic navíc; umře ihned po přistání. To se může/nemusí v budoucnu změnit.
mystiq : po 4.přistání =enrage , všichni dmg - buď wipe nebo úspěch.

poznámky

Pokud je jistý wipe,ušetříte peníze vstoupením do Vaporu v druhé fáze. Pokud jsou naživu jen lidi v mind controlu,tak vśichni umřou bez ztráty durability.

 

EREDAR TWINS

Složení raidu

Tanci: 2 melee tanci na na Lady Sacrolash, 1 warlock tank na Alythessku s namaxovanýma HP, fire dmg Alythessky je NERESISTOVATELNÝ.
Healeøi: Nejlépe okolo 10 healù, pøièemž nejvíce užiteèní tady budou Resto shamani/Circlující priesti, kvùli znaènému AOE dmgi.
Melee DPS: 1 nabušená grupa + není od vìci 1 cement shaman k tankùm kvùli aggru
Ranged DPS: nabušené grupy, nejlíp i nìjaký ten shadow priest kvùli dodateènému healu.

 

Dodatky k jednotlivým classám

WARLOCK - Warloci by mìli vždy mít nahozený shadow ward a mìli by mít vytažený Hellfire rank 1, jelikož jeho Fire dmg mùže taktéž shodit Dark Touch.
MAGE - Mágové (nejlépe fire) by mìli vždy být na pozoru a až si Alythesska nahodí buff Pyrogenics (35% zvýšená fire dmg) musí jej co nejdøíve Spellstealnout.
BLOODLUSTY se vìtšinou nahazují ve fázi 1, aby byla co nejrychlejší.

 

Rozestavení raidu

Kouzla a ability

 

Grand Warlock Alythess

Pyrogenics - Buff který si nahazuje bìhem fightu a který zvyšuje její Fire dmg o 35%. Je dùležité aby jej pokud možno fire mágové stealnuli, nebo v krajním pøípadì to purgnou shamani.

Flame touch - Debuff který dostane každý hráè po obdržení jakékoliv fire dmge od Alythessky. Dává asi 250 dmg každou sekundu a stackuje se. Dá se zrušit jedinì obdržením shadow dmge. Pakliže jej dostanete, je dùležité abyste se døív než bude pozdì pøesunuli k èlovìku který bude 2. v agrru na Alythessce, což bude jeden z warlockových healerù a dostali dmg od Shadow novy. Shadow priesti s tím nebudou mít problém, staèí použít SW: Death.

Blaze - Spell, který bude dávat na warlocka po celou dobu fightu. Dává 5000-7000 dmg a zanechává u warlocka nìkolik hoølavých míst. Warlock by se jim mìl vyhýbat, ostatní by je mìli využívat na shazování Dark Touch debuffu.

Flame Sear - Bìhem fightu si bude vybírat 3 náhodné cíle, na které nahodí tento debuff. Dává 1200 DMG každou sekundu po dobu 6 sekund. Je tøeba být na pozoru, abyste na sobì zrovna nemìli pár stackù Flame touch, protože pak to trochu zabolí.

 

Dark touch - Stejný spell jako Flame touch, akorát s pøesnì opaèným úèinkem. Dostanete jej po každém obdrženém shadow dmgi od Sacrolashky. Nejlepší na jeho zrušení je vlézt do ohnivých plošek, zanechaných Blazem u warlock - tanka. Warloci by mìli mít vždy vytažený Hellfire rank 1.

Confounding Blow - Silný melee útok, který dá tankovi ránu za 8-9k a sníži mu aggro, takže je nutné mít na Sacrolashku 2 tanky.

Shadow Blades - 3000 dmg do 3 náhodných cílù + nahodí Dark Strike.

Dark Strike - Dá asi 2000 Dmg + spomalí cíl o 10% a stackuje se až 5x. Nahazuje se po použití Shadow Blades a po každém útoku Shadow Image.

Shadow Nova - Plošný útok s 3,5 cast timem za asi 3500 Shadow dmge. Sacrolashka jej používá asi každých 30 vteøin. Targetuje hráèe, kteøí jsou na Alythessce (ano na Alythessce) v aggru hned pod Warlockem, což bude jeden z jeho healerù, jelikož v první fázi do Alythessky nikdo jiný mlátit nebude. Je nutné vìdìt, kde tito healeøi (healer) stojí, aby k nim mohli bìhat hráèi, kteøí dostanou Flame touch, aby si jej mohli shodit.

Shadow Image - Bìhem fightu bude Sacrolashka vyvolávat svoje kopie, které nejdou targetnout a mizí po urèitém èase. Budou si náhodnì vybírat hráèe a než zmizí, párkrát do nich bouchnou. Je nutné, aby raid stál pokud možno nejdál od Sacrolashky, aby se k nìmu déle dostávaly a hlavnì aby jejich Shadowfury (2000 Shadow dmg a 2 sekundy stun všem v okruhu 10yd) neschytali tanci. Každý útok tìchto kopií taktéž nahodí debuff Dark Strike.

 

Taktika

FÁZE 1

Na fightu je tøeba pøemýšlet a hlavnì sledovat dìní okolo a hlášky Deadly boss modu. Rangedi (vèetnì healù) se rozdìlí do 2 skupin u sloupù (ty velké èerné teèky). Èlovìk, na kterého poletí Conflagration musí co nejrychlejc na urèené místo (velká bílá teèka) a ihned potom co ho dostane musí použít insignii, která shodí jak disorient, tak i dmg debuff. Pokud náhodou tento èlovìk dostane i shadowfury stun døív než stihne odbìhnout od raidu, musí použít insignii už na stun, aby nepozabíjel celý raid okolo nìj. Hráè, na kterého poletí Shadow nova, by mìl skoèit mezi obì skupiny, aby jim tak shodil fire debuffy. Warlock tank by mìl pokud možno stát co nejblíže tankùm Sacrolashky, aby ti mohli skákat do Blaze a shazovat si tak Shadow debuffy. Ideální chvíle na to je, když dostanete Confounding blow. Do Blaze by mìly skákat i melee dpska, pokud na sobì budou mít už moc Shadow debuffù. Je tøeba aby raid dával opravdu poøádnou DMG, jelikož kvùli enrage timeru 6 minut je vhodné jí složit do 3 minut, aby se to stihlo. Je to celkem záhul a urèitì si užijem pár wipù, ale když všichni budou dìlat co mají a budou dávat pozor, myslím že to nebude takový problém Smile

FÁZE 2

Po smrti Sacrolashky si Alythesska pøevezme nìkteré z jejich abilit, pøedevším Shadow novu. Celý raid seskáèe dolù a za Alythessku, na druhou stranu od Warlocka. Na co je tøeba si dát pozor, je právì Shadow Nova, která poletí do raidu. Je tøeba, aby byl lock dostateènì blízko a mohl do ní skoèit, aby si shodil Fire debuffy. Bìhem této chvíle nebude castit blaze, ale je tøeba aby se lock ihned po zásahu rychle vrátil zpátky na svoje místo. Zbytek už je jen na dmgi a slušných healech. Pokud do fáze 2 pøežije dostatek lidí, aby to šlo stihnout pøed Enragem, je to procházka rùžovým sadem.

 

M'uru

Je to 5. boss v SWP. Poslední před Kil Jaedenem Boss má 2 fáze

Složení raidu:

- 4 Tanci - (Jeden by měl být protadin kvůli Void Spawns)
- 6 Healerů - (Důležití zde jsou shamani a priesti kvuli plošným healům)
- 15 DPS - Aspoň 2 SP, 3 warloci, 2 Mágové

Jednotlivé Geary:

- MT - Normální tankovací gear
- Tank Void Sentinelů - Tankovací gear, možná 1 nebo 2 části SR
- Tank Void Spawnů - Doporučuje se 200 SR a zbytek normlí gear.
- Melee DPS - Nejlepší gaer který je k dispozici
- Ranged DPS - Nejlepší gear který je k dispozici
- Healové - Nejlepší gear který je k dispozici

Buffy a ostatní:

- Stějně jako u všech bossů v SWP a v jiných instancích je potřeba se plně nabuffovat základníma buffama.
- flasks, elixirs, foods a potions - a healeři by u sebe měli mít dostatek Mana Potionů.

 

Ability bosse (M'uru):

- 3.000.000 HP

Negative Energy
- Black beam (Šedý Chain Lighning) zasáhne 4 - 6 náhodných členů party za 1k do 0 SR. Kouzlí každou sec.

Darkness- Každých 45 sec. M'uru kolem sebe vytváří Void Zónu trvající 20 sec, která dává 3k do 0 SR. Osoba stojící v tomto kruhu dostává 3k za tik dostane debuff který redukuje healing o 100%. 

- Pokaždé, když M'uru vyvolá Darkness spawne se sním 8 Dark Fiendů (viz. obázek níže). Je to magické stvoření musí být dispellnuto priestem,nebo purgenuto shamanem. Pohybují se pomalu na náhodné členy party. Když se dotknou svého cíle, celý raid dostane za 5k dmg což vede k wipu. Priestuv Mass Dispell ve správné poloze zabije všechny tyto potvory najednou.

Summoning Humanoids - Po prvních 10 sec., a každých 60 sec. poté v 1. fázi, bude M'uru vyvolávat 3 Humanoidy z každé strany místnosti (6 Humanoidů celkem) Každá skupina se bude skládat z 2 Shadowsword Berserkers a 1 Shadowsword Fury Mage. Tank na každé straně na sebe nabere jednoho Berserkera a Maga, druhý berserker bude polymorfnut. Vzhledem k rychlosti, kterou se pohybují by v tom neměl být problém. Všichni humanoidi by měli být zabiti do začátku další vlny, jinak budou přítěží pro raid.

- Shadowsword Berserkers - 130.000 - Dual melee dmg. Zasáhnutí Main hand za 3 - 4k, zasažení offhandem za 1-2k velmi rychle. Musí být "odzbrojen" kvůli snížení škod. Občas si nahodí buff Flurry, který zdvojnásobí rychlost útoku na 6 vteřin. Během Flurry by měl být Shadowsword Berserkers omráčen.

- Shadowsword Fury Mage - 110.000 - Tento caster je velmi silný na melee útoky (3-4k). Castí Fel Fireball která vyvolává 2 sec. a dává za 5-6k Fire damage (dá se resistnout). Nahazuje si buff Spell fury. Tento buff umožní jeho spellům stát se instantní a zvyšuje škody o 50%.
Tento buff si mage musí spellstealnout, aby tank nedostával takovej klepec.

Summon Void Sentinel
- Každých 30 sec. M'uru vyvolá 1 Void Sentinela na jedno z 6 míst v místnosti.
- Void Sentinel - 40.000 - Hit asi za 10k do tanka a má 2 schopnosti.
-- Shadow Pulse - Prázdné místo (Zaměřeno na bosse samotného) - tiká za 4k každé 3 sec.
-- Void Blast - Kouzlení 1,5 sec. Tiká dohromady za 11k do tanka a tank dostane debuff, který zpomalí útok o 35%. Toto musí být spell reflectnuto.
-- Spawn Void Spawns - po umření Void Sentinelů spawne 8 Void Spawnů. Toto musí tankovat paladin ve SR eq.. Paladin si je musí nabrat, než wipnou raid.
--- Void Spawns - 5.000 - Hitem dávají za 1k
---- Shadow Bolt Volley - AoE útok, dávíjící za 1500 dmg do okolí 20 yd. Kvůli této schopnosti musí být tankováni od raidu.

Enrage

- nastává po 10 minutách po pullu M'uru.

Ability bosse (Entropius):

- 2.200.000 HP

Negative Energy - Black beam (Šedý Chain Lighning) zasáhne 4 - 6 náhodných členů party za 1k do 0 SR. Kouzlí každou sec. Krom toho dává debuff, který zvyšuje škody

Black Hole- Menší verze Darkness kdekoli v místnosti a spawne Dark Fienda, který musí bejt Dispellnut/Purgnut

Enrage
- společný enrage timer s M'uru

 

Strategie

 

Phase 1 (M'uru)


Pozice:
- Obrázek ukazuje rozestavení raidu po pullu bosse.

M'ru raid pozice

Pull

- Všichni musí běžet do místnosti dřív, než se objeví bariera u vchodu. M'uru se nedá tankovat, takže každý může jet DMG dokud se nespawnou Void Sentinely.

Boj

- Tato fáze není složitá. V podstatě se jeden a ten samej úkol opakuje pořád a pořád. Nicméně, vzhledem k poškození, který M'uru dává. Je potřeba dát co nejvyšší DPS než přijdou první humanoidi.

- 2 Hlavní skupiny by měli být přibližně stejně silné. Každá skupina se skládá z:
- 1 Tank
- 1 Tank healer
- 1 Raid healer
- 1 Void Sentinel / Void Spawn Tank healer
- 1 Mage
- 5 - 6 DPS

- Poté, co všichni vběhnou dovnitř. Měli by jsme se rozdělit na 2 skupiny a přesunout se na své pozice. Paladin tank a Void Sentinel tank mohou zůstat u M'urua o něco déle, dokud se neobjeví první Void Sentinel.
- Po prvních 10 sec. se spawnou prvni humanoid. Na každé straně je určený jeden Mág, který bude polymorfovat 1 Shadowsword Berserkera. Zatím co si tank nabere Fury mága a Berserkera. DPS na každé straně musí zabít humanoidy do 60 sec. Poté přichází další vlna.
- Doporučené je zabíj nejdříve Berserkera poté mága a nakonec Berserkera.
- Tank který bude tankovat Void Sentinely musí čekat u dveří. Jen co se Void spawne, tank si musí rychle nabrat aggro aby ho nepřebrali hlavne healeři. Poté si tank odtáhne Voida od raidu kvůli jeho abilitě Shadowbolt volley. Poté warloci Voida Sentinela zabijí. Na obrázku jsou místa, kde se spawnují Sentinelové
- V místě, kde se Void Sentinel zabije, spawnou se Void Spawny, které si na sebe musí nabrat Paladin, Warloci to poté musí vyplošnit Seedem dřiv, než se spawnou další Void Spawny. Pokud má tank mezi Void spawny nějaký volný čas je to ideální a může se připravit na další vlnu Spawnů.
- Po 45 sec. od prvního Darkness. Shadow priest v raidu musí Mass Dispellnout Dark Fiendy hned jak se objeví. Jeden dobře umístěný Mass Dispell dokáže zničit všech 8 Dark Fiendů najednou. Pokud však nějaký Dark Fiend Mass Dispell resistne, Priest musí by měl mít macro na Dispell single targetu.

Macro zde:

/cast [target=dark fiend] Dispel Magic

 

Když SP zabije M'urua -> 2. Phase Entropius

Healeři - Jelikož je v raidu 6 healerů každý z nich má svoji vlastní funkci.
1 healuje MT
1 healuje OT
1 healuje Void Sentinel tanka
1 healuje paladin tanka
2 healují celý raid

- Když má M'uru 0% HP začíná 2. Phase.

 

Phase 2 (Entropius)

Role jednotlivých Class

- Warrior - Když tankuje, musí odzbrojit (Disarm) Berserkery, aby healeři neměli tolik práce, Když je warrior DPS tak používat Sweeping Strikes a Cleav.

- Priest - Používá své nejučinnější healovací kouzla. Nebojte se použít mana potky, aby ste měli pořád co nejvíce many. Shadow priest jede DMG výhradně jen do M'urua. Protože celá první fáze je na manu dosti náročná.
- Mage - Polymorfuje Shadowsword Berserkery. Jediné zapomenutí polymorfu může znamenat wipe. A poté na spellsteal Spell Fury. Pomoct zabíjet humanoidy a bosse.
- Shaman - Chain heal, který je důležitý v tomto boji. DPS musí udělat vše proto, aby se zabili humanoidy co nejrychleji.
- Rogue - Zabíjet humanoidy, když si berserker hodí buff Flurry, použijí Kidney shot kterým zabrání dvojité rychlosti útoku berserkera.
- Paladin - Healuje Single target tanka. Jako tank tankuje Void Spawny.
- Hunter - Zabíjí humanoidy co nejrychleji. Pomáhá s DMG do M'urua. A v neposlední řadě podpora raidu Misdirectionem.
- Druid - Healuje Tanka Void Sentinelů / Void Spawnů. Jestli jste DPS tak plnej dmg do humanoidů.
- Warlock - Pomáhá se zabíjením humanoidů když může. Ale hlavní povinnost je ničit Sentinely a poté Seedem plošnit Void Spawny.

 

Phase 2 (Entropius) Pozice:

Obrázek ukazuje pozici raidu při 2. Phase.

Pull

- Main Tank naběhne do bosse a nabere si ho. Hunter na zvýšení Aggra pomůže Misdirectem.

Boj

- Když zemře M'uru ,transformuje se do Entropiuse -
Void bůch ,typ démon. Většina addu,kteři jsou naživu při přechodu fází by měly být mrtvý, nebo skoro mrtvý,jelikož je tam čas 10s,než Entropius začne útočit. Má 1,45 M HP a v té chvíly začíná DPS boj,než Negative energy předmguje Healery. Tento boj také otestuje reflexi raidu,a jejich schopnost pohybu v sekundě,kdy si všimnou.

 

Kil'jaeden

Poslední boss v SWP a zároveò i final boss TBC.
Boj rozdìlen na 5 fází. Nedává melee dmg, pouze spelly.

12,6 milionù HP (démon)

Složení raidu:

- 3 Tanci (2 melee a hlavnì warlock tank)
- 7-8 healerù
- 14-15 dps

 

Fáze 1:

V této fázi bojuje raid se 3 channelery. Po jejich zabití se objeví Kil'jaeden.

200 000 HP

cca 2k melee do plate

jdou stunovat,ovcovat,silencovat atd

Shadow Bolt Volley: 850 až 1150 shadow damage do celého raidu v okruhu 30y a zanechává stackovatelný buff který zvìtšuje obdržený damage o 750

Soul Portal: Channeleri otevírají portaly, ze kterých vylézají Impové s velmi low HP avšak pokud se dostanou do raidu explodují

Shadow Infusion: Pod 20% získají immunitu na stuny, silence atd...

Ujistìte se,že se tankují daleko od sebe,pokud možno držte se dál než 30yd kvùli stackovatelnému debuffu a tato fáze pùjde po pár pullech.

Rozestavení pøi této fázi

 

Sinister Reflection: Spawne 4 obrazy libovolného hráèe, tyto obrazy využívají spelly classy (nezávisle na talentech a equipu), na kterou se pøevtìlily. Každý obraz dává 2k do plate. Nelze CC

Shadow Spike: 28 sec channeling. Vypouští bomby shadow dmge podobné orbùm u voida. Zpùsobí 5100 - 6900 Shadow damage v 8y a redukci healu o 50% na 10 sekund. Rezistable.

Flame Dart Explosion: Každé 3 sekundy dostane celý raid 1663 - 1837 Fire damage, jestliže jsou targery blízko u sebe dají splash efekt podobný jako v demon fazi u illidana zpùsobí 500dmge všem v okoli + redukuje rychlost pohybu o 50% na 15 sec. Lze rezistnout, ale nejde dispellnout.

Summon Shield Orb: 2 místo 1 v pøedchozí fázi. Spawnují se na opaèných stranách

Darkness of a Thousand Souls: Kil'jaeden se schová za svá køídla a zaène castit tento spell. Po 8-mi sekundách dá 47500 - 52500 shadow damage. Pøed tímto výbuchem se lze schovat do modrého štítu draka. 45 sekund CD.

Castìní Darkness si nelze nevšimnout.. doprovází ho "raidwide emote" 
Kil'jaeden begins to channel dark energy
- nìco jako když tøeba magnet castí novu.
Jak už je tu popsáno raid má 8s po tomto ohlášení na to,dostat se pod draka

 

Rozestavení po této fázi

Pozice na Darkness

Fáze 4: 55% - 25%

Fáze 4 je totožná jako Fáze 3 + Kil'jaeden dostane nové 2 spelly.

 

Armageddon: Hodí na libovolné místo grafiku stejnou jako spell hellfire a po 8 sekundách dopadne meteorit, který zpùsobí 10 000dmg. V prùbìhu této fáze to vypadá tak,že jsou 3 vždy pøítomny. pøestanou se spawnovat jen na Darkness. (v 5.fazi je jich 5 a spawnují se i pøi Darkness).

Summon Shield Orb: 3 místo dvou v pøedchozí fázi.

Nutné Kil'jaedena dostat rychle na 25%, protože na 3. Darkness of a Thousand Souls již nebude ochraný štít.

tzn +-2m15s na ètvrtou fázi

 

Fáze 5: 25% - 0%

Sacrifice of Anveena: Kil'jaeden bude dostávat o 25% víc holy dmg.


Po tom co se Anveena obìtuje budeme moci opìt využít všechny 4 orby na pøivolání drakù z draèí letky.
Kil'jaeden bude Darkness of a Thousand Souls používat každých 25 sekund. Máme proto èas jen na 8 Darkness of a Thousand Souls.

3m45s v této fázi se rovná wipe

Dragon orb:


Ve 3. a 4. fázi jednoho z nás Kalecgos zmocní použít jeden ze 4 orbu v místnosti.
Tím nás promìní do podoby modrého draka na 2 minuty. Drak používá ability:

Blink: Stejné jako u mága portne draka o 20y vpøed.

Breath: Revitalize: Frontální útok, který doplní 2250 HP a many v 10 sekundách. (13y dosah). 10 sekund CD.

Breath: Haste: Zvýší rychlost castu/útokù a rychlost pohybu o 25% na 30 sec zasažených pøátelských cílù,k tomu immunita na zpomalovací efekty. 10 sec CD.

Shield of the Blue: Vytvoøí ochraný štít, který redukuje 95% všeho dmge jak do tak i od raidu, ale zastunuje draka na 5 sec a drainuje z draka HP (1 stit = -50%). 20 sec CD.

Dùležité: Každý Orb se dá použít jen jednou za fázi a Shield of the Blue se dá použít jen 2x,než drak zemøe.

Taktika:

Fáze 1:je jasná, rychle znièit 3 channelery.


Fáze 2:
Hned jak se objeví Kil'jaeden zaènì lock zuøivì budovat agro.
Jak má dost agra jedou všichni dmg.


Fáze 3:
V této fázi je dùležité, aby si melee tanci nabrali co nejrychleji agro na 4 obrazech a ranged dps by je meli co nejrychleji znicit.


V této fázi poprvé použije Darkness of a Thousand Souls je nutné aby se celý raid rychle schoval k drakovi.

Fáze 4:
Je nejtìžší fáze, Kil'jaeden má k dispozici všechny své spelly.
Je nutné odpálit CD a BL aby se Kil'jaeden co nejrychleji dostal na 25%.
Jinak bude wipovaèka - umíraèka, AoE dmge v této fázi je už velmi velký a pro healery velmi nároèné držet naživu všechny hráèe.


Fáze 5: Pozice jsou stejné jako pøi 3. a 4. fázi.
Co nejrychlejší dmge, Kil'jaeden musí být položen pøed tím než použije
9. Darkness of a Thousand Souls.